Anarkisme i teori og praksis
Du er ikke logget ind.
http://hvidevideoer.dk/359
klaphattene fra Danmarks Nationale Front bruger anders mattesen til at promovere deres egne syge holdninger...
på www.hvidevideoer.dk bliver videoer klippet og klistret sammen så det passer til DNF´s propaganda.
Den kære Brand-O http://hvidevideoer.dk/139 bliver også kørt igennem maskinen
burde man monstro fortælle det til den kære hr. Mattesen?
@ chris
Hm. Jeg har faktisk set den video for noget tid siden.
Jeg synes faktisk Anden er ret plat i det indslag. Jeg har det generelt ambivalent med Matthesen, fordi han også rapper, at folk der downloader ulovligt ikke kan være ægte fans af musik: samtidig er hans stereotyper sjove, men man bliver altid lidt i tvivl om hvor meget han egentlig foragter og tror på de figurer han fremstiller.
Indrømmet han har lavet mange sjove ting - men hans støtte til Linda P f.eks. er ikke til at tage alvorligt.
Understreget: Jeg påstår overhovedet ikke, at det er retfærdigt, at Matthesen ryger direkte på DNF's 'in'liste, men man skal altid stille spørgsmålstegn ved folks politiske motivation alligevel: jeg ved ikke hvor Anden placerer sig selv?
Behøver man at placere sig selv på et defineret politisk sted for at reagere overfor noget som man synes er åndsvagt?
Noget der får mig til at få stritpels er, at man pr. automatik er for eller mod noget..
Hvad er der galt med at tage et emne op (som Anden) der faktisk indeholder en del at tænke over..
I stedet for bare at lægge sig ned på ryggen og tisse sig selv på maven
Jeg troede at de unyancerede holdninger var noget man i rigt mål kunne få samlet f.eks. på de "hvide sider"..
Og hvad er der galt med Linda P støtte til en mand, der er har tegnet en tegning..Og skal dø for det...Og det skal alt dansk iøvrigt også... Det er da DER at filmen knækker..
At det var åndsvagt at tegne en tegning..ja...Men c'mon... Prøv lige at se reaktionen.
Der er da vidst liiiiiige nogen der kunne få brug for lidt koldt vand og et kursus i menneskelig opførsel